שוקל עיצוב גינה בבית פרטי? אתה לא לבד. מעצב גינה ביתי טוב יכול להפוך חצר אחורית רגילה לחלל אלגנטי. להלן כמה רעיונות לעיצוב גינה בבית פרטי, בתוספת כיצד למצוא את איש המקצוע הנכון. בחירת איש מקצוע היא החלטה גדולה, וצריכה להתקבל בזהירות.

למה אתה צריך עיצוב גינה בבית פרטי?

בעל גינה בבית פרטי היא דרך מצוינת להוסיף ערך הנכס שלך. הוא יכול גם לספק אזור חיצוני נופי ושלווה. באופן אידיאלי, זה צריך להיות ממוקם בצד המזרחי של הנכס שלך, כך שתוכל לקבל מספיק אור שמש. זה יוביל לעלווה טובה יותר, ירקות טריים יותר ופרחים ומטפסים יפים. יתר על כן, גן יכול לעזור לטיהור האוויר סביב הבית שלך.

לפני השתילה, כדאי לקחת בחשבון את גודל הצמחים שתרצו לגדל. אם אינך יודע את גודל כל צמח, אתה עלול בסופו של דבר לשתול יותר ממה שאתה צריך. שנתיים ו רב שנתיים יכול בקלות להיות דליל לאחר כמה שנים. עם זאת, עצים, שיחים וירוקי עד יכולים להיות קשים לשליטה, במיוחד אם הם מצטופפים זה בזה. אתה יכול להשתמש במאתר צמחים כדי לגלות את הגובה וההתפשטות של כל צמח.

עיצוב גינה בבית פרטי יכול גם לעזור לך ליצור נושא לגינה שלך. נושא יכול להנחות את מבחר הצמחים, הקישוטים, הנופים הקשים והמבנים. חשוב לזכור את הסגנון של הבית שלך בעת בחירת ערכת נושא עבור הגינה שלך. בדרך זו תוכלו ליצור מראה מגובש לרוחב הנוף שלכם.

לאחר שהחלטת על אזור כללי לגינה שלך, הגיע הזמן לשרטט את האזור על נייר גרף. הצעד הראשון הוא הגדרת גבולות. אתה יכול להשתמש בהימור, בקווי מיתרים או באורך צינור כדי לסמן את הגבולות של אזורי שתילה שונים. אתה יכול גם להשתמש בצבע ריסוס כדי לצייר קווים להגדרת צורת ערוגות השתילה המעוקלות.

כמה רעיונות לעיצוב גינה בבית פרטי:

הוספת גינה לביתכם היא דרך מצוינת ליצור מרחב בו תוכלו להירגע וליהנות. זה יכול לשמש גם לאירוח. שקול את השימוש של רהיטים ואביזרים בחלל שלך. הרהיטים צריכים להיות נוחים ועמידים בפני מזג אוויר, ועליהם להיות פונקציונליים. אתה יכול להוסיף חתיכות מבטא כמו שטיחים צבעוניים או ספה ג ' אזי כדי להגדיר את מצב הרוח.

אם אין לך הרבה מקום, שקול להתקין סיפון או אזור מנוחה. אתה יכול לשלב אזור זה בכל בית או בניין חוץ. אתה יכול אפילו להוסיף צבע מודרני לתקופה או לגן קוטג'. לדוגמה, ורוד סלמון ייראה טוב בגן קוטג'.

מיכל גינון יכול להיות קרש הצלה אם יש לך גינה קטנה. זה יכול להיות גם טריק חדשני אם יש לך גינה גדולה יותר. צמחי מיכל יכולים לג ' אז במעלה סולמות מדרגות או להסתיר קירות מכוערים. בחללים קטנים ניתן להציג צמחי מיכל גם בשכבות לצורך עניין נוסף. גינון מכולות הוא גם הדרך הגמישה ביותר לשתול גינה.

חללים קטנים יכולים להיות מעט מאתגרים, אך עם כמה רעיונות חכמים תוכלו ליצור אשליה של חלל גדול יותר. סט פטיו או סיפון עם כמה אורות פיות חיצוניים דקורטיביים יכול לגרום לחלל להיראות גדול יותר ממה שהוא. אתה יכול גם להשתמש בעציצים למראה קיץ שלא ידרוש השקיה.

כיצד לבחור מקצוען לעיצוב גינה בבית פרטי?

בין אם אתם זקוקים למהפך מלא או כמה רעיונות לחלל חדש בחצר האחורית שלכם, מעצב גינות ביתיות יעזור לכם ליצור את החלל המושלם. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שכירת מקצוען, כולל התקציב שלך וסגנון הגן שאתה רוצה. ראשית, להבין כמה אתה יכול להוציא ולחפש חיסכון. הדרך האמינה ביותר להעריך עלויות היא לא על ידי חישוב זה על ידי מטרים רבועים, אלא על ידי לקיחה בחשבון את הסגנון של הגן הרצוי, את מצב העלילה כאשר התחלת, ואת האלמנטים שאתה רוצה להוסיף.