מה כוללים שירותי חברת ניהול ועד בית חיצוני?

בין השאר, ניהול חיצוני של ועד הבית כולל יתרונות חשובים כגון:

איכות חיים גבוהה : ניהול חיצוני של ועד הבית משפר משמעותית את איכות החיים של כלל הדיירים במבנה

העלאת ערך הנכס: דירות בבניין מתוחזק, נקי ומטופח זוכות לביקוש גבוה בקרב קונים, ניהול מקצועי של ועד הבית מעלה את ערך הנכסים בבניין.

הקץ לסכסוכי שכנים :ניהול חיצוני של ועד הבית מונע סכסוכי שכנים, אין צורך להתמודד עם שכן המסרב לשלם דמי ועד בית, וכל בעיה זוכה לפתרון על ידי גוף מקצועי.

מעטפת שירותים רחבה :חברה לניהול ועד בית מעניקה מעטפת שירותים רחבה ומקיפה, ניתן לבחור חבילת שירותים הכוללת ניקיון, גינון, תחזוקת מעליות, הדברה, עבודות חשמל ושיפוצים, ביטוחים, טיפול בביקורות נחוצות ועוד

מוקד טלפוני זמין : החברה מפעילה מוקד טלפוני אנושי מסביב לשעון למענה מקצועי מהיר ויעיל בכל בעיה ותקלה

חסכון בזמן ובעלויות: אין צורך לכנס ישיבות דיירים, לבזבז זמן כדי לחפש אנשי מקצוע כמו טכנאי מעליות, קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה וכדומה. לחברת ניהול ועד בית קשר ישיר עם בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ. ניהול חיצוני של ועד הבית מבטיח גם חסכון בעלויות התחזוקה.

שקיפות מלאה :הדיירים זוכים לדוחות מפורטים הנוגעים למצב החשבון, תשלומים, מכרזים ופרויקטים שבוצעו בהצלחה בבניין.

על איזה תחומים אחראית חברת הניהול?

הימנעות מסכסוכים ואי נעימות בין הדיירים כאשר מדובר בכסף בין הדיירים, יש הרבה מריבות. זה לא סוד שבכל בניין יש את הדיירים הבעייתיים שוועד בית מבחינתם היא הוצאה מיותרת. מגע בין הדיירים בנושא הזה יכול להיות מסוכן ולגרום לסכסוכים ומריבות מיותרים. בדיוק כאן אנו נכנסים לתמונה, על מנת למנוע לכם מפח נפש גדול והרבה אנרגיה שלילית…

גבייה מקצועית, יסודית ואדיבה אנו חס וחלילה לא מתכוונים שאנחנו תופסים את תפקיד השוטר הרע. פשוט שלנו יש את הידע, הכלים והניסיון לבצע את עבודת הגבייה בצורה הנעימה ביותר בעזרת שימוש בידע משפטי מורחב וחיוך רחב לאורך כל הדרך.

טיפול מקצועי ומשפטי בסרבני תשלום – אין מה לעשות, תמיד יישארו הדיירים שיסרבו לשלם את ועד הבית או את ההוצאות האחרות וגם להם יש לנו פתרון. אנו יודעים לטפל מבחינה משפטית (שתחסוך לכם הרבה מריבות) בסרבני תשלום ולהוציא גם מהם ועד בית.

לפרטים נוספים : https://edenbatim.com/%D7%A0%D7%99%D7%94%D7%95%D7%9C-%D7%95%D7%A2%D7%93-%D7%91%D7%99%D7%AA/