חשוב לדעת את העלות של גרם מדרגות מרחפות לפני שתחליט על זה. העלות מבוססת על הגודל הכולל של המבנה, מספר השלבים, בחירת החומר, סוג מעקה יד, פלטפורמות ותכונות אחרות. אתה יכול להתייעץ עם קבלן כדי לקבוע את העלות של הפרויקט כולו. גרם מדרגות מרחפות הוא תוספת נהדרת לכל שיפוץ ביתי או בנייה בהתאמה אישית.

מהו גרם מדרגות מרחפות?

מהן מדרגות מרחפות ? ניתן להשתמש במדרגות מרחפות להפחתת מבנה גרם המדרגות תוך מקסום השטח הפנוי. היתרונות שלה הם רבים ואולי אפילו לא דורשים מעקה. ייתכן גם לא צריך מעקה עם מדרגות מרחפות. ניתן להשתמש בגרמי מדרגות מרחפות כדי לחסוך מקום, ומאפשרים לך למקם פריטים מעליהם כמו ויטרינה. מדרגות מרחפות לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבור כל בית, אבל הם יכולים להיות אופציה נהדרת.

יתרון נוסף למדרגות מרחפות הוא היכולת לפתוח מקום בין החדרים. מדרגות קונבנציונליות יכולות לחסום נופים ולהרגיש צפופות. מדרגות מרחפות מאפשרות תצוגה ברורה בין החדרים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת לבתים קטנים יותר. מדרגות מרחפות ממקסמות גם את שטח האחסון הזמין, מה שהופך אותן לתוספת נהדרת לתכנית קומה קטנה או פתוחה. מדרגות מרחפות יכולות להוסיף יופי ואלגנטיות לכל חלל.

מדרגות מרחפות ניתן להתקין על קירות בצבעים שונים. חברה אחת מציעה גרם מדרגות המכסה את כל הקיר וממשיך אל הקיר הסמוך. המדרגות יכול להיות קיר צבע שונה, אשר מוסיף ערעור נוסף. מותאם אישית מדרגות יכול להיות מופעל מלא 180 מעלות ויכול להיות מותקן בתוך מסגרת זמן קצרה. גרם מדרגות תלוי מהתקרה יכול להיות אפשרות חסכונית להפוך את הכניסה לביתכם.

מהי אבן פופולרית לשימוש בגרמי מדרגות מרחפות?

אם אתם מתכננים להשתמש באבן במדרגות שלכם, יתכן שתצטרכו לחשוב מהו החומר המתאים ביותר לפרויקט שלכם. אמנם עדיף גימור מט, אך תוכלו גם לבחור באפשרות קלה יותר. טרוורטין עמיד במיוחד ובעל מרקם ללא החלקה. עם זאת, זה דורש איטום קבוע כדי למנוע כתמים. זה נראה טוב במיוחד כאשר הוא משולב עם מעקה זכוכית ומהדקי פליז, ויוצר גרם מדרגות עוצר נשימה.

איזו אבן אני צריך להשתמש עבור גרם מדרגות מרחפות?

אם אתה בונה בית חדש, ייתכן שאתה תוהה באיזו אבן להשתמש בגרם המדרגות מרחפות שלך. אמנם יש אפשרויות רבות זמינות, יש גם כמה דברים שכדאי לזכור כאשר מחליטים על החומר הנכון. ראשית, עליך לעקוב אחר כל קודי הבנייה ועיצוב גרם המדרגות שלך. עליכם גם לוודא כי גרם המדרגות מרחפות יהיה קל לשימוש. בהתאם למיקום המדרגות שלך, ייתכן שיהיה עליך להתקין גרם מדרגות נפרד.

קודי הבנייה וטיפולוגיית הבנייה שונים עבור כל מדינה. כמה ערים ועיירות יש חוקים ספציפיים משלהם המסדירים בנייה. לדוגמה, באזור שיקגו יש חוקי בנייה ספציפיים. למרות שערים גדולות נוטות להשתמש בקוד הבנייה הבינלאומי, תחומי שיפוט מקומיים רבים משתמשים במודל משותף המתעדכן שלוש שנים בכל שנה. עם זאת, ישנם גם תחומי שיפוט מקומיים שיש להם קודים ותקנות משלהם, ובחירת האבן המתאימה למדרגות מרחפות שלך עשויה להיות מסובכת.

בנוסף להיותו דקורטיבי, חומר אבן עמיד מאוד. גרם מדרגות מרחפות ידרוש פחות תחזוקה ממדרגות מסורתיות. בנוסף, אתה יכול לבחור אבן אשר קל לשמור ונקי. אתה יכול אפילו לבחור אבן כי הוא עמיד לחות. זה יאפשר לך לחסוך זמן וכסף על ניקוי ותחזוקה של האבן. אם אינך בטוח באיזו אבן לבחור, בדוק כמה מאפשרויות האבן האחרות הקיימות.