ישנם מספר יתרונות בשימוש בחיפויים למטבח שלכם, ואלה כוללים את קלות התחזוקה וקלות הניקוי. חיפוי הרבה יותר קל לתחזוקה מאשר משטחי מטבח אחרים. עבור קוורץ, זכוכית וגרניט, אתה רק צריך לנקות אותו עם מים חמים בכל יום. כדי לשמור על אריחים נראים נהדר, תזדקק לגדולות כמו גם להתזה של לוח יחיד. וחיפוי מציג רמה חדשה לגמרי של עיצוב וסגנון לחלל שלך.

האם כדאי להשתמש באריחים לחיפוי מטבח?

אתה יכול גם לבחור בגרסה קומפקטית אם אתה לא אוהב קירות רעפים מסורתיים. לוחות חיפוי אלה ניתנים למחזור 100% וקלים לניקוי. אתה יכול לשנות אותם לעתים קרובות ככל שתרצה ולהתנסות בעיצובים וצבעים שונים. באפשרותך לבחור שכבה 2 מ מ לחקות את הוורידים בשיש טבעי אם יש לך מטבח עכשווי.

בעת בחירת חומר חיפוי מטבח, חשוב לקחת בחשבון את גודל החדר שלך. אם יש לך מספר גדול של אריחים כדי לכסות, קניית אריחים 1 מטר ריבועים היא לא אופציה. למרות שזה זול יותר לקנות לוחות בריבועים גדולים יותר, ייתכן שלא תקבל את האיכות הטובה ביותר. זכור לשקול את אורח החיים שלך. מרקמים שונים ניתן למצוא אריחים לקירות מאשר אריחים לרצפות.

אריחי קרמיקה הם בחירה פופולרית לחיפוי מטבח בשל עמידותם. אריחי קרמיקה יכולים לעמוד בכתמים, שומנים והתזות. אריחי קרמיקה זמינים גם במגוון רחב של צבעים וצורות, כך שתוכל למצוא את האדם הנכון עבור המטבח שלך.

מדוע לבחור אריחי קרמיקה מעוצבים כחיפוי?

אריחי קרמיקה עם עיצובים הפכו לבחירה פופולרית לחיפוי מטבח. אריחים אלה עמידים במיוחד וקלים לניקוי. ניתן לשלב את משטח החרסינה האחורי עם האריחים המעוצבים, מה שיוצר מראה מהמם במטבח. ניתן לשלב אריחים מעוצבים עם משטח גב חרסינה ליצירת מראה עכשווי שיתאים לכל בית. הם זמינים במגוון עיצובים כולל חלת דבש ואריחי קיר לבנים.

אריחי קרמיקה מעוצבים עשויים מחומרים איכותיים העמידים בפני שריטות וכתמים. חומר עמיד זה מתאים גם לשימוש כריצוף. קולקציית המורשת כוללת גימור מט עם חיטוב מינימלי בין החלקים. עמידותו משופרת על ידי הכללת ברגים ואומים נוספים. לאוסף המורשת מראה טבעי בהשראת אבן גיר. זו בחירה נצחית למטבח עכשווי או תעשייתי.

ניתן להשתמש באריחי קרמיקה להשלמת כל סגנון של משטח אחורי למטבח, מסורתי או מודרני. אריחים מעוצבים יכולים להוסיף אלמנט אמנותי למטבח שלך ולהגן מפני נזילות נוזלים. משטח אחורי היה עשוי בעבר מאריחים רגילים, אך ישנן אפשרויות רבות. הנה כמה דוגמאות:

למה לקנות אריחי מטבח מחברה מקצועית?

השאלה החשובה ביותר לשאול את עצמך בעת רכישת אריחי מטבח היא "למה?". יישומי אריחים פשוטים הם הטובים ביותר אם יש לך תקציב מוגבל. אתה יכול למנוע פגיעה באריחים על ידי הצבתם באזורים קרירים, עטיפתם בפלסטיק וייבושם. אריחים עלולים להיפגע במהלך ההתקנה וכאשר הם נחתכים כך שיתאימו לפינות. לשם כך, מומלץ להשתמש במסור רטוב עם להב יהלום כדי למנוע שפשוף האריחים. אחרת, בסופו של דבר תחליף הרבה אריחים, שיכולים להיות יקרים מאוד.

השאלה הבאה לשאול את עצמך בעת רכישת אריחי מטבח היא "מה החומר הטוב ביותר?"אתה רוצה לזכור כמה להשתמש האריחים יקבלו. אריחי קרמיקה היא בחירה מצוינת עבור אלה עם תקציב הדוק. זה גם קל לניקוי. בנוסף, זה משכפל את המראה של אבן ועץ, אשר יכול להיות קשה למצוא חומרים אחרים. עם זאת, זה ידרוש הרבה תחזוקה!

שקול את ערכת הצבעים של החדר בעת בחירת אריחי הרצפה במטבח. צבעים בהירים נוטים להיראות גדולים יותר, וכהים נוטים לגרום לחדר להיראות קטן יותר. כמו כן, צבעים כהים יותר יכולים להסתיר לכלוך וסימנים טוב יותר. משטח גב רעפים מדלפק לתקרה הוא טרנד שצומח בפופולריות. לאחר מכן, ודא שיש לך את הכמות הנכונה של אריחים עבור החלל. כדאי להימנע מבחירת צבע יקר אם אתה בתקציב הדוק. זה יכול להפוך את הבית שלך נראה ישן בכמה שנים.