ניתן לחתוך את אורות לד לכל אורך, אך יש לחתוך אותם בצורה הנכונה. הרצועות מסומנות לרוב בלוגו מספריים, כך שחתיכתן לא נכונה תהפוך אותן לחסרות תועלת. אם תחתוך אותם לא נכון, הם אולי לא יעבדו, או אולי תקצר אותם יותר מדי. במקרה זה, תצטרך ליצור קשר עם איש מקצוע כדי לחתוך את הרצועות כראוי. אם אין לך ניסיון בחיתוך לדים, אל תשכח למדוד את הרצועה שלך לפני שאתה מתחיל.

לחתוך אורות LED, קודם להפריד ביניהם. אתה צריך לפחות חצי אינץ 'של חוט נוסף להלחים ללד. לאחר מכן, הכנס את החוטים דרך מכסה הקצה או פתח קטן אחר. אתה יכול גם להשתמש בחשפניות חוט לחתוך את החוטים. שים קצה אחד של הרצועה מתחת לחשפנית החוט, ואז להדק אותו ולמשוך את הידיות למטה. זה יחתוך את מעטפת התיל. חזור על התהליך הזה עבור הלדים הנותרים.

בעת חיתוך אורות LED, הקפידו לשמור על קו החשמל פנוי ולהימנע מחיתוך הרצועות. חיתוך רצועות ה ־ LED בצורה לא נכונה עלול לגרום לקצר חשמלי או לחתך רע. לפני שאתה חותך את הרצועות, אל תשכח למדוד את האזור שבו אתה רוצה להתקין אותן, ותשתמש בסכין חדה או בזוג מספריים כדי לחתוך את הרצועות. אתה צריך לחתוך את הרצועה לאט כדי להימנע בטעות חיתוך חתיכת האור.

כדי לחבר רצועות לד, ודא שאתה חותך לאורך קטעי הנחושת המסומנים. אז אתה יכול לחבר אותם באמצעות חיבור. ברגע שמחוברים, אפשר גם להחליף את צבעי האורות. ודא שאתה משתמש במחבר כדי לא לפגוע ברצועות. עדיף להשתמש בחיבור מקוצר לרצועות לד כדי שתוכל לחבר אותן מחדש מבלי לגרום לנזק. זה גם רעיון טוב לשמור על הרצועות ישרות כאשר חותכים אותן.

ברגע שאתה חותך את הרצועות, לוודא שאתה חותך את הרצועה במקביל לנקודות הנחושת ואת הקו המקווקו. ודא שאתה חותך את הרצועה לאורך נקודות הנחושת כמו זה מבטיח שאתה מקבל מספיק נחושת לרצועות LED. אם תחתוך את הרצועות קצר מדי, הלדים יפסיקו לעבוד. כדי למנוע זאת, ודא שאתה מיישר בזהירות כל רצועה עם קו החיתוך. יישור שגוי יכול להרוס את הרצועות. למידע נוסף, לחץ על הקישורים להלן.

רצועות לד הן בחירה טובה מסיבות רבות. הם עמידים, יעילים באנרגיה וקלים להתקנה. מכיוון שהם משתמשים בכוח DC במתח נמוך, קל לחתוך אותם, ואתם יכולים לחתוך אותם אישית כדי לעמוד באורכי השטח הרצוי שלכם. רצועות LED זמינות גם באורכים מותאמים אישית, כך שתוכלו להתאים אישית את התקנת אור LED שלכם. יש גם הרבה סגנונות וצבעים לבחור מהם. אז, כל סגנון של אורות LED אתה מחפש, יש בטוח להיות אחד שמתאים לצרכים שלך.

פנסי לד הם בחירה טובה אם אתה צריך אור בחלל קטן. הנהגים המובנים שלהם מונעים מהם להיות חמים מדי. חלקם מגיעים עם שליטה תרמית, מה שעוזר להפחית את הסיכון לנקודות חמות או נקודות. ניתן לחתוך אותם גם כדי להתאים אורך מותאם אישית ולהתחבר מחדש לרצועות אחרות. עם זאת, קווי חתך ברצועות לד משתנים. אם אתה קונה פנס LED, לשקול את קווי החיתוך לפני שאתה עושה את הרכישה שלך.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של רצועות לד הוא איכות מרכיב. אלה עם רכיבים באיכות גבוהה יבצעו טוב יותר וימשכו זמן רב יותר. ללדים באיכות ירודה יש צבע לא עקבי והם מתים מוקדם יותר. בדומה לכך, נגדי PCB ונגד פגומים עלולים לגרום להצטברות חום ולהפחתת תפוקת האור. אז, ודא שאתה קונה אור LED באיכות טובה LED כדי לקבל את המפץ ביותר עבור הכסף שלך. ואחרון חביב, תבדוק את דירוג IP65 של רצועת LED.

אורות לד מגיעים במגוון צבעים וגדלים. אתה יכול להשתמש ברצועת לד אחת לכל המטבח שלך, או כמה קטנים יותר. חלק מהאורות האלה אפילו מגיעים עם אספקת כוח רב פונקציות. אתה יכול גם לקנות אספקת חשמל נוספת אם אתה מתכנן להשתמש בכמה רצועות. כאשר אתה קונה פנס LED, לוודא שאתה מקבל אחד עם אספקת חשמל נוספת. אתה יכול גם לרכוש סרט LED זה מושלם להסתתר מאחורי קבינטרי. בגלל שהקלטת גמישה, אתה יכול להשתמש בה כדי לכסות פינות ואפילו ליצור רצועות מותאמות אישית.

פרטים נוספים: סרט לד אוריאלי תאורה