בחירת כסאות אוכל יכולה להיות משימה מרתיעה מאוד. איזה גודל כיסא אתה צריך, כמה אתה צריך, וכמה זמן הם נמשכים? הנה כמה מידע אתה עשוי למצוא שימושי.

כמה זמן מחזיקים כסאות אוכל?


באופן כללי, כסאות אוכל מחזיקים כחמש עד חמש עשרה שנים, תלוי בחומר המשמש ובאיכות הבנייה. למשל, כיסאות מרופדים נוטים להיות בעלי אורך חיים ארוך יותר מאשר עמיתיהם מעץ. עם זאת, עמידות של כיסאות עשויים מחומרים פחות יקר היא שאלה של דאגה.

אם אתה שוקל לשדרג את ערכת חדר האוכל שלך, ייתכן שאתה תוהה כמה זמן נמשכים כסאות האוכל. בדרך כלל, שולחן אוכל באיכות טובה יימשך כ -20 שנה. לחלופין, סט יציב של כסאות עץ עשוי להחזיק מעמד כמה דורות.

כורסה באיכות טובה תהיה תוחלת חיים של לפחות שבע עד חמש עשרה שנים. באופן דומה, לספה איכותית יהיה אורך חיים של כ-15 שנה אם לא תשתמש בה לעתים קרובות מאוד. זה זמן טוב להחליף כיסא שחוק או שניים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על רהיטי האוכל שלך במצב טוב היא לשטוף את הכריות על בסיס קבוע. זה גם רעיון טוב כדי לקבל גימור מגן. זה יעזור למנוע שבירה ללבוש. אם יש לך משפחה צעירה, אתה עשוי לגלות שניקוי ריפודים הוא משימה מאומצת יותר ממה שהיית רוצה.

אמנם יש הרבה דברים לבחירה, האפשרות החסכונית ביותר היא לקנות שולחן אוכל עשוי היטב. שולחן מעץ מלא יחזיק מעמד לאורך זמן וישפר את מראה חדר האוכל שלכם.

כמה כיסאות אוכל אני צריך?


בהתאם לגודל השולחן שלך, ישנן מספר דרכים שונות לקבוע כמה כיסאות אוכל אתה צריך. כלל האצבע הוא לקנות מספיק כיסאות כדי לאפשר כשני מטרים של מקום לכל אדם. אם השולחן שלך קטן או צפוף, ייתכן שתרצה לקנות סט נוסף.

בנוסף לגודל השולחן, מספר הכיסאות שאתה צריך יהיה תלוי גם בסוג השולחן שיש לך. שולחנות הדום והצמדה מעניקים לך את הגמישות הרבה ביותר. ישנם כמה גורמים אחרים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת שולחן אוכל, כגון כמות החדר שיש לך סביב השולחן וכמה מקום יש לך לרהיטים אחרים בחדר.

הדרך הטובה ביותר לענות על השאלה כמה כסאות אוכל אתה צריך היא למדוד את אורך השולחן ואת רוחב כל כיסא. זה יגיד לך כמה כיסאות אתה יכול להתאים בצד אחד. גובה המושב הממוצע של כיסא הוא כ-18 אינץ', כך שיהיה לך בערך רגל של מקום פנוי בין החלק העליון של הכיסא לתחתית השולחן.

מדידה נוספת שיש לקחת בחשבון היא עובי קצה השולחן. זה יהיה חשוב במיוחד אם יש לך כיסאות עם זרועות. צמרות שולחן אופייניות גובהן כ-30 אינץ', כך שתצטרך לאפשר מרווח של לפחות 12 אינץ ' בין זרוע הכיסא לסינר שעל השולחן.

כיצד לשמור על כסאות אוכל נקיים?


שמירה על ניקיון כסאות האוכל שלך חשובה כדי להגן עליהם מפני בלאי. אתה יכול להשתמש בשואב אבק כדי להסיר אבק ולכלוך רופפים מהכיסאות שלך. זה ישמור על הרהיטים שלך נראה טוב ולעזור למנוע אלרגנים נפוצים מלהתפשט.

חשוב גם לנקוט באמצעי מניעה, במיוחד אם יש לך ילדים צעירים. נשפך וכתמי מזון יכול להיות קשה יותר להסיר. לוקח את הזמן כדי לנגב נשפך מיד יעזור למזער את הנזק בד שלך.

כדי להסיר כתם, יהיה עליך לקרצף את האזור בעזרת מטלית רכה או מברשת. אתה יכול להשתמש במסיר כתמים כדי להסיר כתמים עיקשים יותר.

שימוש במנקה אדים הוא דרך נוספת לנקות את כסאות האוכל מבד. שואב אדים משתמש במים חמים כדי לשחרר את הלכלוך. עליך להעביר את המנקה על הכיסאות בתבנית רשת, או לפחות על האזורים המלוכלכים.

אם אין לכם מנקה אדים, תוכלו לנסות לקרצף את הכתמים בתערובת של מים וסבון כלים. אתה צריך לאפשר את הפתרון להשרות במשך כמה דקות לפני שטיפה.

אתה יכול גם להשתמש בסודה לשתייה כדי לנקות את הבד. תרצה למרוח את תערובת הסודה לשתייה והמים על הבד ולאפשר לו לשבת כמה דקות לפני השטיפה.