תכנון גינה יכול להיות מרתיע, במיוחד אם אתה צריך לתכנן את זה מהיסוד. ברגע שהחלטת לשתול גינה בביתך, תצטרך לבחור את הצמחים הנכונים. עבור גינות לבית קרקע, הצמחים הנכונים יעשו שינוי עצום. אתה תרגיש טוב יותר על האגודל הירוק שלך והבית שלך ייראה טוב יותר.

הצעד הראשון הוא לקבוע את גודל המזימה שלך. חלל צר הוא גדול ליצירת צל, אבל הסוג הנכון של מבנה יכול להפוך את החלל שטוף שמש. גינה יכול להיות קטן כמו כמה מטרים רבועים, אבל זה יכול להיות מקום יפה ומקבל פנים להירגע אחרי יום בעבודה או בבית הספר. תוכנית נטיעה פשוטה יכולה לעזור לך לקבוע אילו צמחים יפרחו בחלל ויספקו את ההנאה הגדולה ביותר.

טריקים להקמת גינה לבית קרקע:

אתה יכול לעשות תוכנית נטיעה פשוטה עם סירים או מטעים. ניתן להשתמש בו ליצירת גינות קטנים. מיטה מורמת מול הבית, או פינה קטנה, יכולה ליצור גינה צבעונית. כדי להפיק את המירב מהמרחב המוגבל שלכם, תוכלו להשתמש בסירים ולרומם מיטות. אתה יכול גם להשתמש באזור המוגבה לצד הכביש כדי ליצור אזור מוצל.

עם הצמחים והפרחים הנכונים, ניתן להפוך גינה קטנה לאזור יפה. חשוב על הצבת סירים על אדני החלון כדי ליצור אזור לשבת בו וליהנות מהגינה. מבנים אלה צריכים להיות גבוהים במקצת מהמנוחה. ניתן להעתיק את אותו העיצוב לשאר הגינה הקדמית, או להשתמש באותה תבנית בצד הדרך. רעיון נהדר לבית קרקע הוא שיהיה אזור מוצל.

קל יותר לנהל גינה קטנה. במקום להשתמש בכל החלל, אתה יכול לעצב אזורים בגינה שלך. אתה יכול ליצור אזורים בחצר האחורית שלך ולאחר מכן להשתמש בנתיבים להנחות את האורחים שלך. ניתן להציב לוח סימון באמצע שביל כדי ליצור אזור ישיבה. זה צריך להיות נמוך מספיק כדי לספק לך צל. יש גם מזימות נטיעות שונות לחצר הקדמית ולצדדים של בית.

לגינה קטנה, אתה יכול להשתמש בחפיסה או במרפסת כדי לעשות את זה שמיש יותר. כדי ליצור אזור ישיבה, אתה יכול להוסיף פרזול לגינה או לשולחן. אתה יכול גם לשים ספסל בגינה. אזור מוצל ניתן להניח על הקרקע אם יש לך בית בקומה השנייה. אתה צריך לשקול איך פונקציונלי החלל יהיה אם יש לך חצר קטנה.

חצר קדמית קטנה יכולה לגרום למרחב להרגיש גדול יותר ולשמש למטרות רבות. מרפסת יכולה לשמש לסעודה, וחפיסה יכולה לשמש להרגעה. חפיסה יכולה להיבנות סביב הבית שלך ויכולה להיות ידידותית לסביבה. גינה בקומה השנייה יכולה לשמש ליצירת סיפון וישיבה בחוץ. הוא יכול לשמש גם לאירוח מסיבות ואירועים אחרים.

זה יכול להיות קשה ליצור גינה בדירת קרקע. חשוב לחשוב על צורת החלל. אתה צריך לבחור פריסה שיכולה להכיל מספר שכבות של צמחים. כמו כן, להבטיח כי המיטות הן ארוכות וצרות. אחרת, יהיו לך בעיות עם החלל. באופן אידיאלי, המיטות צריכות להיות רחבות מספיק כדי להכיל את הצמחים וליצור מרחב נעים וניתן לשימוש.

לא תמיד אפשר שיהיה גינה בקומה הראשונה. אם אין מספיק מקום, קשה יותר ליצור גינה בקומה השנייה. גינה בקומה השנייה מציעה את היתרון של שימוש בכל שטח החצר הקדמית שלך. זה יאפשר לך לקבל הכי הרבה מהחלל שלך ועדיין ליצור גינה שנראה נהדר.